pasts

VAS “Latvijas Pasts”, attīstot digitālo pakalpojumu klāstu un vienlaikus saglabājot daudzveidīgas klātienes pakalpojumu saņemšanas iespējas, mainījis arī vizuālo identitāti. Pāreja uz to uzņēmuma infrastruktūrā notiks pakāpeniski, bet digitālajos risinājumos pārmaiņas jau ir redzamas – pieejama mūsdienīga mājaslapa un tiešsaistes pašapkalpošanās vietne privātpersonām mans.pasts.lv.

Uzņēmuma prioritāte allaž ir bijuši iedzīvotājiem plaši pieejami pasta un maksājumu pakalpojumi, neatkarīgi no tā, vai klients dzīvo kādā no lielākajām pilsētām, vai kādā no attālākajiem reģioniem. “Latvijas Pasta” pārmaiņas nozīmē ne tikai klientu vajadzībām un ikdienas paradumiem pielāgotus pakalpojumus, bet arī jaunu klientu apkalpošanas pieeju, padarot pasta pakalpojumus vēl pieejamākus un ērtāk lietojamus gan tiem, kuri iecienījuši digitālos risinājumus, gan tiem, kuri priekšroku dod klātienes apkalpošanai.

 

Digitālie risinājumi – ērtāki un pieejamāki

Digitālie risinājumi ikdienā ieņem aizvien nozīmīgāku lomu, tāpēc arī “Latvijas Pasts” saviem klientiem piedāvā jauna dizaina un uzlabotas funkcionalitātes mājaslapu un pašapkalpošanās vietni privātpersonām mans.pasts.lv, vienlaikus saglabājot plašu klātienes pakalpojumu klāstu. Tādējādi ikviens var izvēlēties piemērotāko veidu, kā saņemt pasta un maksājumu pakalpojumus – izmantojot tradicionālos vai digitālos pašapkalpošanās risinājumus.

Jaunajā pašapkalpošanās vietnē mans.pasts.lv sūtījumu noformēšana ir ātrāka un ērtāka, tā ir piemērota lietošanai jebkurā interneta pārlūkā gan datorā, gan mobilajās ierīcēs. Par sūtījumiem var norēķināties tiešsaistē, turklāt vietnē vienkopus pieejama informācija par visiem klienta sūtījumiem, un tur var norādīt sev ērtāko pakomātu, kurā vienmēr, kad tas iespējams, saņemt savu paciņu. Tāpat vietnes lietotājiem ieviesta īpaša lojalitātes programma, kas paredz katru piekto pakomāta sūtījumu noformēt bez maksas.

 

Klātienes pakalpojumi – joprojām būtiski

Līdztekus tiešsaistes pakalpojumiem, “Latvijas Pasts” rūpējas arī par pozitīvu klātienes apkalpošanas pieredzi, nodrošinot individuālu pieeju un profesionālu atbalstu ikvienam. Iedzīvotājiem Rīgā, Ulbrokā, Kekavā, Aizkrauklē, Saldū, Talsos un Liepājā pieejami 11 jaunā koncepta klientu centri, kas piedāvā mūsdienīgu un plašai sabiedrībai pieejamu vidi un atvērtu klientu apkalpošanas pieredzi. To klāstu drīzumā papildinās vēl trīs klientu centri Jūrmalā, Rīgā un Siguldā.

Mainās arī pasta nodaļas, kas, pateicoties sadarbībai ar pašvaldībām, pārceļas uz to telpām, tā dažādojot vienkopus pieejamo valsts un pašvaldības pakalpojumu klāstu. Savukārt pakalpojums “Pastnieks mājās” joprojām ir tikpat ērti pieejams kā līdz šim ikvienam, kurš vēlas pasta un maksājumu pakalpojumus saņemt savā dzīvesvietā. Par tiem pie pastnieka var norēķināties arī ar bezkontakta maksājumu karti.

 

Jauna vizuālā identitāte – mūsdienīgs un atpazīstams tēls

Līdz ar pakalpojumu attīstību, likumsakarīga ir arī “Latvijas Pasta” vizuālās identitātes maiņa, kas uzņēmuma infrastruktūrā – lielākajās pilsētās un reģionos – pakāpeniski ienāks divu gadu laikā. Logo tagad ir tuvāks ikdienas lietojumam – tas ir kļuvis lakonisks un saskan ar to, kā iedzīvotāji un klienti uzņēmumu dēvē ikdienā: “Pasts”. Ierasto zilo krāsu nu papildina simbols – rozā putniņš, tā piešķirot tēlam jaudu un enerģiju. Vienlaikus uzņēmuma transformācija vērsta, lai saglabātu tās kvalitātes, ko sabiedrība asociē ar “Latvijas Pasta” tēlu – vienkāršs, saprotams, piemērots dažādiem klientiem, atbildīgs, stabils un uzticams.

Logo nomaiņa pie ēkām un iekštelpās, kur atrodas klientu centri un pasta nodaļas, notiks pakāpeniski. Tas jau redzams uz galvenā biroja ēkas Ziemeļu ielā 10, Mārupes novadā.

Pārvērtības piedzīvos arī “Latvijas Pasta” pakomātu dizains, ko sākotnēji nomainīs reģionos. Savukārt autoparka jaunais veidols vispirms būs redzams uz kurjeru transportlīdzekļiem, divu gadu laikā nomarķējot arī pārējos “Latvijas Pasta” transportlīdzekļus.

Savukārt no augusta, piesakoties “Latvijas Pasta” VISA maksājumu kartēm, klienti tās saņems jaunā noformējumā.

“Latvijas Pasta” pārmaiņu process ir pakāpenisks, un arī turpmāk radīs virkni ieguvumu klientiem. Proti, jau ieviesto risinājumu funkcionalitāte tiks papildināta, kā arī plānots attīstīt jaunas iespējas arī biznesa klientiem.

Tāpat kā līdz šim “Latvijas Pasts” sniegs plašu atbalstu saviem klientiem. Klientu centros un pasta nodaļās klātienē konsultē uzņēmuma speciālisti, kas ne tikai atbildēs uz interesējošajiem jautājumiem, bet arī katrai situācijai piemeklēs atbilstošāko risinājumu. Savukārt “Latvijas Pasta” klientu atbalsta komanda palīdzēs, zvanot uz tālruņa numuru 27008001 vai rakstot e-pastā info@pasts.lv.

Par VAS “Latvijas Pasts”

“Latvijas Pasts” ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. “Latvijas Pasts”, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 1800 darbinieku.

“Latvijas Pasts” rūpējas par klientu pieredzi klātienes apkalpošanas vietās – klientu centros un pasta nodaļās, kā arī nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, nodrošinot visaptverošu pasta pakalpojumu pieejamību valstī. “Latvijas Pasta” vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.


Papildu informācijai:

Inita Fedko | Komunikācijas un filatēlijas daļas komunikācijas speciāliste

Mob.: +371 26663732

E-pasts: pr@pasts.lv, inita.fedko@pasts.lv

Saistītas tēmas

Latvijas pasts Pakalpojumi