Limbaži Pašvaldība
novada

Limbažu novada pašvaldības Deklarētās dzīvesvietas anulēšanas un dzīvokļu jautājumu risināšanas komisija informē, ka saskaņā ar Limbažu novada pašvaldības 25.11.2021. saistošo noteikumu Nr.31 „Par Limbažu novada pašvaldības palīdzību dzīvojamo telpu jautājumu risināšanā” 27.punktu - Palīdzības reģistros reģistrētās personas pienākums ir vienu reizi gadā- no 1.septembra līdz 1.novembrim atkārtoti iesniegt Pašvaldībā vai pagasta/pilsētas pārvaldē dokumentus, kas apliecina personas tiesības atrasties uzskaitē ar norādi vai šī palīdzība ir vēl nepieciešama. Ja līdz minētajam termiņam dokumenti nav iesniegti, Komisijai ir tiesības nosūtīt ierakstītā vēstulē atgādinājumu un mēneša laikā pēc vēstules nosūtīšanas, ja nav atbildes vai vēstule tiek atsūtīta atpakaļ, jo adresāts nav sasniedzams, Komisijai ir tiesības lemt par šīs personas izslēgšanu no palīdzības reģistra.

Aicinām Limbažu novada pašvaldības administratīvajā teritorijā dzīvojošos iedzīvotājus, kuri ir uzņemti kādā no dzīvokļu pieprasītāju palīdzības reģistriem Limbažu novada pašvaldībā, līdz 2022.gada 1.novembrim iesniegt Limbažu novada pašvaldībā vai kādā no tuvākajām apvienības pārvaldēm, vai pagasta pakalpojumu sniegšanas centriem, aktuālo informāciju par nepieciešamo palīdzību dzīvokļa jautājumu risināšanā.

Personām, kuras 2022.gadā jau ir iesniegušas aktuālo informāciju, atkārtoti jāaktualizē iesniegtie dokumenti līdz 2023.gada 1.novembrim. Savukārt, ja pašvaldības palīdzība dzīvokļa jautājumu risināšanā vairs nav nepieciešama, lūdzam informēt Komisiju un atteikties no dzīvokļu pieprasītāju rindas. Tālrunis saziņai: 25740501.

 

Limbažu apvienības pārvalde

limbazi [at] limbazunovads.lv