Cena
Bezmaksas
Izpildes termiņš darba dienās
-
Uzzināt vairāk
Saņēmējs
Jebkura persona
Saņemšanas ierobežojumi
-

Jums ir iespēja iesniegt lūgumu, sūdzību, priekšlikumu vai jautājumu (iesniegumu) pašvaldībai par pašvaldības darbu. Piemēram, Jūs varat iesniegt sūdzību par pašvaldības amatpersonas rīcību vai priekšlikumu pašvaldības komunālo pakalpojumu uzlabošanai.

Procesa apraksts

  1. Pakalpojuma pieprasīšana
    Persona brīvā formā sagatavoto Limbažu novada pašvaldības kompetencē esošo iesniegumu, sūdzību, priekšlikumu vai lūgumu, ko var iesniegt:
    • klātienē Limbažu novada pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā, nepieciešamības gadījumā darbinieks noformē mutvārdu iesniegumu.
    • Elektroniski - izmantojot e-pakalpojumu www.latvija.lv,
    • elektroniski e-pastā,
    • pa pastu.

    Iesniedzot dokumentus e-pastā, tie jāsagatavo atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu un jāapliecina ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.

  2. Pakalpojuma apstrāde
    Saņemtais dokuments tiek reģistrēts un nodots konkrētai amatpersonai (atbildīgajam speciālistam) izskatīšanai, izpildei vai tiek pieņemts zināšanā.
    Atkarībā no situācijas tiek sagatavota atbilde vai lēmuma projekts. Atbildes projekts tiek iesniegts parakstīšanai, bet lēmuma projekts tiek virzīts izskatīšanai domes sēdē.

  3. Pakalpojuma saņemšana
    Personai atbilde uz iesniegumu, sūdzību, priekšlikumu vai lūgumu tiek sniegta atbilstoši norādītajam saņemšanas veidam.

1. Service requests

A person shall submit a submission, complaint, proposal or request prepared in free form within the competence of the local government of the Limbažu municipality, which may be submitted:

  • in person at the Customer Service Centre of the municipality of Limbaži, if necessary, the employee shall draw up an oral submission.
  • Electronically - via e-service www.latvija.lv,
  • Electronically - using an e-address,
  • e-mail electronically,
  • by post. When submitting documents by e-mail, they shall be prepared in accordance with the laws and regulations regarding drawing up of electronic documents and certified with a secure electronic signature and time stamp.

2. Service processing

The received document is registered and handed over to a particular official (the responsible specialist) for consideration, execution or is taken into account. Depending on the situation, a reply or draft decision is prepared. The draft reply shall be submitted for signature, but the draft decision shall be directed for examination at the meeting of the city or municipality Council.

3. Receipt of services

An answer to a submission, complaint, proposal or request shall be provided to the person according to the specified type of receipt.