Pretendentiem jāpiesakās līdz
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Aprūpes nams “Urga””reģistrācijas Nr. 44103103680, aicina savai komandai pievienoties māsu (vispārējās aprūpes)
Prasības pretendentiem:
- Atbilstoša izglītība, reģistrēta Ārstniecības personu un ārstniecības atbalsta personu reģistrā;
- vēlama pieredze māsas darbā;
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes;
- patstāvība uzdevumu izpildē, prasme organizēt savu un citu darbinieku darbu;
- psiholoģiskā noturība, spēja adekvāti rīkoties neparedzamās situācijās.
Galvenie darba pienākumi:
- veikt klientu medicīnisko aprūpi, ievērojot katra klienta individuālās vajadzības, vēlmes un ģimenes ārstu norādījumus;
- novērot klienta veselības stāvokli, sniegt pirmo palīdzību klienta dzīvībai kritiskās situācijās;
- veikt medicīniskās dokumentācijas aizpildīšanu;
- organizēt klientu pieteikšanu pie speciālistiem pēc ģimenes ārsta norādījumiem un pavadīt tos uz/no ārstniecības iestādēm;
- plānot klientu profilaktiskās apskates;
- sastādīt medikamentu, pārsienamā materiāla un instrumentārija pieprasījumu un veikt iegādi;
- kontrolēt medikamentu derīguma termiņus un veikt apmaiņu;
- veikt darba dokumentācijas noformēšanu, saskaņā ar normatīvo aktu prasībām un iestādē noteikto kārtību.
Mēs piedāvājam:
*Nepilnu darba laiku 0,5 amata slodzes, 4 stundas dienā un 20 stundas nedēļā;
*Darbu uz nenoteiktu laiku ar atalgojumu EUR 610,00 (bruto) mēnesī par amata slodzi;
*Sociālās garantijas.
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2025.gada 10.jūnijam (ieskaitot) uz e-pastu: urgas.an@limbazunovads.lv vai pa pastu: “Urgas pansionāts”, Braslavas pagasts, Limbažu novads, LV-4068, vai iesniegt personīgi “Urgas pansionāts”, Braslavas pagasts, administrācijā. Uzziņas pa tālruni 64031009.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Aprūpes nams “Urga”” apņemas izmantot amata pretendentu personas datus tikai pretendenta izvērtēšanai saistībā ar darba sludinājumā minētām prasībām.